Wednesday, December 23, 2009

skeen & sad

lepas korang dh maki2 saya.slut!whore!senang2 jer cakap "sorrryy".ha.bagus kan perangai korang.korang gaduh.aku yang x terlibat x pasal2 kner tempias.eh bkn tempias shja.mmg betul2 kner la sebijik kt muka aku.padahal aku x tau pape pn.ha.bagus perangai laki ko.nk lepaskn diri.aku yg kner.baguuussss!!!

to bambians.sbnr nyer time aku hangout dgn korang td aku tgh ada mslh.tp korng mmg betul2 superb lah.bleh ubat hati aku nih.saayyaaanggg bambians!

yea.i do love kids only ;)

7 comments:

namekudiyana.namekosape?? said...

bambians?
mcm cite bambi tu plak.
kakaka.
sken,jgn sedih2.
idup nh kene ceria2.


syg awk jugakk!!~~
hehe

*hugs*

tikus ekornye yg pjg kt jj said...

okeyyh.aku da figure out cne nak tulis name.

korg scroll kat bwh nh,bwh openid ade tulis name/url.

letak nme kat situ.

so,xyh gne acc bam2 tu.nnt leh detect sape yg antar.xgitu??

hehee

lamer dh bleh buat cm tuh lah. said...

hahah

aku baru taw,,,penah try tapi tak jadi..tem bongok! said...

BIGG HUGG for skeen...takya sedih2 ye

skeenget.(skeen+senget) said...

haha.ko mmg slalu cm tu emah kn.haha.
anyway,bigg hugg for u too.sy x sedih lagi sebab sy ada awk.hee

aku still caucasian yang blur said...

hah??

kepada caucasian yg blur said...

nape blur pulak..