Wednesday, June 16, 2010

quareeling

saya tak suka nak benci orang
sebab saya tau saya tak sempurna.
so saya tak harap orang lain sempurna.
dan tak de manusia biasa yang sempurna.
so i try to accept people as what they are !!


awak nak tau??
tak de kenalan yang saya benci dalam hidup saya.
kadang2 saya marah orang,tapi nanti2 saya ok balik dgn orang.
walaupn saya tau orang masih tak baik lagi dengan saya.
tak pe..nanti2 orang baik la dengan saya.
kalau orang tak nak baik dengan saya pun x per..
itu hak awak nak pilih siapa kawan awak.


saya tak comment pasal hidup awak
sebab saya tau apa yang awak aturkan
utk hidup awak adalah yang terbaik bg awak.
walaupn saya nampak kekurangan dalam diri awak.
tapi saya cuba utk buat2 tak nampak
sebab saya tau saya pun ada kekurangan.
saya tak cakap saya baik sebab saya tau saya jahat.


shamira,kite tak pernah gaduh kan??
cpt la transfer shah alam.
mama rindu adik ;(

kina

1 comment:

deknaa said...

shamira pulanglaa~~
hehe

go go sken!