Friday, June 26, 2009

resipi ibuku...

hai betemu kte lg d sni...
hehehe..
arini aku dpkse tlis bende nie...
sian aku kne pakse kan..
lalalala..
tem yg swuh...
die bg tjk resipi meggi grg mkck gay...
huhu..
aku pon plk nape die ske sgt..
aku rse mmg la bnde 2 sdp..
n klau korg nk tau...
meggi mak aku bwat sme ngn aku bwat..
sdp gle!!
bak kte owg puteh..
like mother like daugther..
lalala...
cre nk wat die kan tem...
yg aku tau la kan...
1. bwng putih
2. bwng merah
3. meggi n perencah die
4. telur
5. sayur
6.bhan protein (aym dgng seafood)
7.cili yg da diblend
cre nk msk....
1.ko tmbk bwng puth n mrh...
2.pns kn mnyk
3.mskkn bwng td 2..
4. grg smpi de bwu yg menusuk idong
5.pas2 mskkn cili..
6.biarkan cili 2 cam grg ckit..
7.msk prncah mggi..
8.klau kering mskkn air ckit
9.mskkn syur n protein
10 mskkn meggi
11.grg smpai msk..
12 jgn lupe msk kan tlr eh...
settle..
slamat mencube...
resipi dr izan hazwanie...
aku bntai je..
tp aku dpt byg kan kelazatan nye..
hgga menjilat tgn.. heheh
gudluck..

3 comments:

Anonymous said...

resipi ni diragui kesahihanye...

al bam-bam said...

klau nk tau kene try n find out urself..
lalalalala...

al bam-bam said...

must try!
yup,sure =]