Sunday, June 21, 2009

tribute untuk sume memberS al bam bam



memandangkan blog nih akan ade ramai penulisnye,so first skali aku nak soh korang sume teka,sapekah aku? hehe.
kalau korg sume boleh tgk tajuk entry aku kali ni,aku mmg bukan nak cite pasal diri aku,mahupon keluarge aku, dan juga bukan psl clan aku. so untuk intro entry ni aku nak cite sket psl sejarah penemuan memb
er albam2.

Klu tak silap aku name albam2 ni mule2 disebut2 bile sap ckp die tgk tom tom bak n ade bdk tu die dari tadika albam2.
skali dgr,name cm ala2 arab pon ade gak sbb ade AL kat depan tu..
first time aku dgr name tu mmg aku rse busuk gile arh name tu n mmg klaka.

tp tanpe disangke2 name tu jugak la yg jd name grup aku smpi skang.
skang ni bagi aku name albam2 tu jugak la yg paling wangi sbb nye tu name grup aku.so xkan nak ckp busuk pulak....

ahli-ahli pioneer grup ni ade 10 org :
*tem *sken *mk *yan *dekna *sap *emin *adah *thinah *ezah *teq (susun ikut umur..cey)
of coz yang plg tua adalah tem.
yg plg mude adalah eza.
tp umur bukan ukuran.wlpon tem lg tua die tetap aktif cm ezah.hee.

tapi lagi,skang ni grup ni semakin membesar,dgn bertambahnye pasangan yan,iaitu aqmarul n muhd hafiz mukrimin,sken punye.


grup ni mmg terkenal ngn sikap nye yg rajin blaja (durhh..nerd oh!) and suke makan.
dan dengan dua tabiat yg kami slalu amalkan ni lah kami telah berjaya mencapai cita2 dan tak lupe juge, kami berjaya mendapat bentuk tubuh badan yg mantap cmni.

dan aku selaku penulis untuk entry ni,aku just nak ckp aku SAYANG korang.

Korang juga telah menjadi elemen terpenting dlm hidop aku.mmg rindu la bile korang da tade dlm campuslife aku.Aku tak anggap korg mcm kawan aku dah..sbb bagi aku,kwn tu hnye kawan dan die tak semestinye ade time kite susah.mungkin time senang je ade..common la tu kann.
korg sume sahabat aku,ppl that i can always share my ups and downs,org yg boleh tegur aku to get back on track if i slipped from it and sng cite,korang la org yg boleh bwat aku senang hati n happy.
n btw,lawak korang mmg terbaek!hee.


dlm setiap perkare,perpisahan tu mesti ade.
jap lagi,tup tap tup tap,sume pon da pg jauh.
pg blaja sane sini.
so hopefully we can still keep in touch and treasure our memories!
aku da penat nak tulis.jom layan gambar pulak.
oh ye.aku lupe nak cakap,korg ni mmg gile bergambor.

these photos make me smile a MILE

ni gambar paling latest.
pegi melaka beb!





ni gambar time raye.mantap!





gambar time skola.jambu siot!




hasil karya member bam2.cayalah!

No comments: