Friday, March 5, 2010

life

hello kgkwn.(if korg read this)

hehe.aku mlpor diri nh.kat sini aku nk cte pasal ape yg berlaku kt diri aku dis week and throughout
this 3 months.aku kne blja bhsa tamil,kannada and hindi.aku bru blaja tamil ngan kannada.hindi xstart lg
sbb lecturer ktrg skt mata.mggu dpn bru die dtg.imported from india.hak3.

aku da start blaja bhs tamil.ktrg cover perbualan harian.ckgu tu sempoi gak tp byk sgt becerita.kgkdg
bosan wehh.ckgu ktrg nh org msia.tu boleh die bersembang gilak punya.

nh aku tulis sket ape yg aku da blaja.

neengga eppadi nallaa irukkiringgalaa? or leh tulis nalla irukkiringgalaa?
dua2 sama mksd
=>how are you are you ok?

nallaa irukken.
=>i'm fine.

engga poringge?
=>where u wnt to go?

valiye poren. or naan friends veettuku poren
=>i'm going out. or saya pergi rumah kawan.


tu tamil.kalo kannada ktrg kne blaja alphabet.bergulung2 den kne tulis.huhu.korg bygkn 2jam ktrg tulis
alphabet tuh.kalo letak pen je die sound REWRITE.takutt woh.


stakat ni aku rse cm aku budak standard one.wawa.kne blaja tulisan2 ni.huhu.kalau la ni korean language
kn.mmg aku besemangat abis.haha.


okay r wehh,nnt aku update lgk.

daaa.warabai warabai



2 comments:

tem tembam said...

waraha waraha..warter waraba waraekkkk!

tuan tanah said...

hahaha.
thanks beb.tggu next story.mmg kaw2 nye
;)