Saturday, May 1, 2010

hati punya dalam

meniti satu demi satu hari dengan hati yang resah dan jiwa yang kosong.

Jika orang kata penantian itu satu penyeksaan; aku akan bangun berdiri menjerit mengatakan bahawa 'penantian itu satu penyeksaan dan kesunyian itu satu pembunuhan yang kejam'

segalanya kosong.


yang ada hanya aku, aku dan aku seorang.


mentari yang menjadi teman di kala siang. rembulan pula berganti kala malam. bintang di langit hitam menjadi peneman and cengkerik penjadi penghibur kala sunyi. bukit itu aku daki seorang dari, menjamah segalanya seorang diri. diriku tiada peneman. yang ada hanya aku seorang diri.



Namun aku gagahkan juga.


I need someone to fill my empty heart. true friends.....



jiwa kacau....MOOD ON!!


Muhamad Safwan Pevensie

8 comments:

al bam-bam said...

jgn sdey2..kteorg kn ade jek

Anonymous said...

kami syg ko!^^

sap said...

hahahaha albam2 jauh lah.
plus aq dpt tgk albam2 'lagi jauh dr aq' skung...aq dah tgk live.

thanx lah 4 d support.
but sorry if aq jarang dpt join korang taw cause i just dun wanna hurt myself. plus, aq belom der courage nak cter kat albam2 my true problems ke pe ke mcm aq cter kat ibal sini. well aq penah cter kat sorng dua, tapi respond yg sgt mengecewakan. aq kepingin albam2 yg boleh kongc suker duka kowt. tapi skung bru aq sedar yg m sharing my friends with my ex. and thats make it harder cause some of u need to choose.

sap said...
This comment has been removed by a blog administrator.
al bam-bam said...

plus aq dpt tgk albam2 'lagi jauh dr aq' skung...aq dah tgk live.
ape mksd ko ckp cmtu......sedihnyer

sap said...

sapa albam2 yg tulis coment kat atas nie?? aq nak taw, so aq boleh private msg ko skit. sbb bende nie bg aq menyedihkan dowh!! xper2. aq mengcoolkan diri.

david beckham said...

keke.sap aku r.smpi ati ko xknal cara tulisan aku.wuwwu.ape mksd ayat ko tu weh?aku asek pkir je mksd ayat metafora ko tu.

sap said...

akhirnya...metafora aq terjawab dgn hanya 1230 patah perktaan. aq rase relief skit. thanx lah db!!